4 תשובות
לא הבנתי את הקשר. אם את כל יום נוסעת ב3 אוטובוסים לכל כיוון, למה שלא תיסעי גם מחר?
שואל השאלה:
6 אוטובוסים כל יום*
בגלל הקורונה, הסיכויים שלי להידבק יותר גבוהים לא ממש אכפת לי מעצמי אלא יותר מההורים שלי כי אני לא קוצה להדביק אותם
אנונימית
אני הייתי הולכת, אבל אם את חוששת מהקורונה אז אל תלכי
כן, כמו כל יום
תשמשי בגל ידיים ואת יכולה לקנות מסכה m3
באותו הנושא: