2 תשובות
גם אני ממש מפחדת אבל אין אישור הכול בגלל משרד החינוך שחושב רק על לימודים ולא על שלא ניהיה חולים
חברים הם לא רוצים שנלמד בכוח.. הם לא באים לרעתנו פשוט אתם חייבים להבין, כולכם, כי אני רואה כאן המון שאלות ותשובות בנושא שלסגור עכשיו מוסדות חינוך זה צעד מאוד קשה שיהרוס את שגרת החיים של כולנו.. אני גם תלמידה ואני גם לא אוהבת לקום כל יום בשבע בבוקר לבית ספר וללמוד עד שלוש בדיוק כמוכם.. אבל בואו נחשוב בהיגיון ונקווה לטוב, הכי חשוב שנהיה בריאים.
באותו הנושא: