5 תשובות
גם אני לא, לא אכפת לי מזה, וגם אכלו את הראש כבר על הקורונה הזאת, כל הזמן חופרים על זה.
אני רוצה להספיק לבזבז את כל המשכורת שלי לפני. מצד שני אני טירון במסייעת שריון אז...
לא. אני רק קצת דואג.
גם אני לא
מקסימום אמות
אני בטוחה שיש עוד כאלה