5 תשובות
זה מטומטם חח
שואל השאלה:
מה הייתם חושבים אם הייתם רואים מישהי כותבת את זה
מה הייתם חושבים אם הייתם רואים מישהי כותבת את זה
אנונימית
הייתי חושבת שהיא פרחה שעפה על עצמה....
שהיא באה להתנשא על ערסים
^מחזקת
באותו הנושא: