התחברות
הרשמה
זה בסדר לכתוב את הגיל שאני יהיה עוד כמה חודשים בביו של האינסטגרם? או לשים את הגיל שלי עכשיו
5 בספטמבר 2019, 22:53
Instagram
אינסטגרם
2 תשובות
*אהיה
ולא נראלי
ק
קידו
לדעתי פשוט תשימי תאריך יומולדת
פ
פרה שמנה
באותו הנושא:
זה בסדר שבגיל 14.5 יהיה לי חבר או שלא?
אתם יכולים רק לכתוב שהכל בסוף יהיה בסדר?
מה לדעתכם יהיה כתוב בסטיפס מלא בילדים בטווח גילים 7-12?
יש לי משהו טיפה מוזר לכתוב אתן חושבות שזה בסדר חוטיני בגיל 14?
אם אני אתחיל לכתוב סיפור לפני שאני יודעת הכל על הדמויות זה בסדר?
זה בסדר לכתוב לשחקן ערבי מצרי באינסטגרם שאני אוהבת את איך שהוא משחק?
זה בסדר אם יהיה לי מישהו שהוא מתחת לגיל שלי בכמה חודשים זה בסדר?
זה בסדר לכתוב ככה לאימא שאני עושה בייביסיטר לילדה שלה,
אני חושבת שאני לסבי** ואני רוצה לכתוב שאלה זה בסדר שאני אכתוב בסטיפס 14)
זה לא יהיה בסדר שאני ארצח מישהו שאני ממש שונאת עכשיו נכון?
אתם יכולים בבקשה לכתוב לי שהכל יהיה בסדר והכל בסדר? אני עוד דקה בוכה מרוב לחץ