8 תשובות
שישאר ותגידי שהוא הלך
תעשו לילה לבן בחוץ
האוטובוסים חוזרים ב5:30 בערך
האוטובוסים חוזרים ב5:30 בערך
תעשו ריצה עד לבית שלו
שואל השאלה:
הוא גר באשדוד ואני בשדרות..
הוא גר באשדוד ואני בשדרות..
אנונימית
שואל השאלה:
ואין מצב לילה לבן קפוא בחוץ
ואין מצב לילה לבן קפוא בחוץ
אנונימית
שהוא יישאר..
מה פתאום לא מסכימה? קפוא בחוץ והשעה כבר מאוחרת
זה ממש לא בסדר להעיף אותו בשעה הזו מהבית בלי פיתרון.
מה פתאום לא מסכימה? קפוא בחוץ והשעה כבר מאוחרת
זה ממש לא בסדר להעיף אותו בשעה הזו מהבית בלי פיתרון.
שישאר אצלך תסבירי לאמא שלך שמאוחר ואין מה לעשות
שיזמין מונית ואז אמא שלו תשלם על מונית שהוא יגיע
באותו הנושא: