15 תשובות
זה לא קשור על לסמוך או לא נרדת לה בהודעות וזה לא אשמתך אתה פשוט ממש עייף ואם לא מתאים לה פשוט תגיד לה את זה כי זכותך לישון מתי שתרצה
נרדמת, אתה אנושי. אל תבטיח הבטחות שאתה לא יכול לעמוד בהן. והיא חייבת להבין את זה, בכללי היא לא יכולה להיות תלויה בך עד כדי כך. צריך לדעת להסתדר לבד קצת, אתה לא תמיד תהיה שם.
זה מה שנקרא אהבה ._.
ואתה סתם מגזים, תכיר קצת בגבולותיך
והחברה שלך צריכה להבין, גם אם היא לא במצב טוב אל תדחק בעצמך יותר מדי כי זה לא יוביל לשום מקום
איזה מגזים כולה נרדמת אפשר לחשוב כבר הלכת לירח דבש עם בחורה אחרת
ממתי צורך בשינה, בריאות בעצם, זה דבר שובר אמון?
עזבי הילד צריך להתבגר
תגובה לה מהראש "מאמי אני עייף אז סליחה אם אני נרדם באמצע"
זה בסדר לגמרי,גם לי זה קרה לא מעט פעמים,פשוט תשתדל להודיע על זה מראש,תאמין לי שהיא תבין אותך
אנונימי
מה אתה בן שלוש?
תגיד לה שאתה עייף
חnחח קורה לי מיליון פעם עם שלי (אבל הוא לא חבר אז)
ואין לך מה להרגיש שנאה עצמית כולה נרדמת אין לזה קשר אם היא יכולה לסמוך עליי או לא
בהצלחה
זה בסדר גמור... אולי עצם העובדה שלא המשכתם לדבר יותר זה מה שמעציב אותך יותר.
רק נרדמת, זה טבעי, הגיוני ומובן.
אני מקווה שהיא מבינה את זה וגם אל תקשה על עצמך, במיוחד כשאתה חייל.
פשוט תמיד תרשום לה לפני שיש סיכוי שתירדם בגלל העייפות, אל תשכח לתת אהבה תמיד.❤
בהצלחה (:
קרה לי מלא פעמים פשוט תסביר לה
תסביר לה וזהו
מה זה השנאה העצמית הזו בגללה למה מי היא בכלל מלכת אנגליה שאסור להירדם
זכותך לישון מתי שבא לך
אני נירדמתי כשחבר שלי היה בדרך אלי מרחוק (שעה נסיעה) והוא פשוט חזר הביתה
אני בהלם שהוא סלח לי על זה
אני אמרתי לו שזה לא יקרה יותר ושאני אוהבת אותו וחא התכוונתי
אתה יכול גם לכתוב לה משהו בסיגנון
אנונימית