9 תשובות
תהיי מי שאת ותרשי לעצמך להתנהג בחופשיות, מי שיקבל אותך זכה, מי שלא, בעיה שלו.
ומוזר זה טוב
ומוזר זה טוב
שואל השאלה:
אבלל אני לא יכולה
בלי קשר לאנשים וגם עם קשר
אבלל אני לא יכולה
בלי קשר לאנשים וגם עם קשר
אנונימית
אז אל תילחצי מזה תנסי לקבל את עצמך כמו שאת, אם טיפה קשה לך להיפתח בהתחלה זה בסדר.. יש המון אנשים שמרגישים בדיוק כמוך
שואל השאלה:
נניח אבל באנונימי אני הכי אני
אבל ישר כשרואים איך אני נראית אני נסגרת ואני מנסה להתנהג בהתאם ליופי שלי וזה מעצבן
נניח אבל באנונימי אני הכי אני
אבל ישר כשרואים איך אני נראית אני נסגרת ואני מנסה להתנהג בהתאם ליופי שלי וזה מעצבן
אנונימית
מה זאת אומרת בהתאם ליופי שלך?
למה יופי ואופי אמורים להתאים?
למה יופי ואופי אמורים להתאים?
הייתי ממליץ לך לשנות את הנראות שלך
שואל השאלה:
אני נראית טוב לדעתי אני פשוט לא שלמה עם עצמי
אני נראית טוב לדעתי אני פשוט לא שלמה עם עצמי
אנונימית
את סתם בסרטים על זה לדעתי
שואל השאלה:
על מה?אני פשוט אומרת שקשה לי להיות עצמי
על מה?אני פשוט אומרת שקשה לי להיות עצמי
אנונימית
באותו הנושא: