7 תשובות
שואל השאלה:
האמת שאני חושבת שהשיער שלי חלש ואני לוקחת דווקא ברזל
אנונימית
גם לי זה קרה ואין שום דבר שניסיתי שהצליח לשמור על התוצאה במיוחד בקיץ זה היה סיוט ורק החלקה עזרה לי
למה את לא רוצה לנסות?
שואל השאלה:
אני שמה סיליקון אחרי הפן/המחליק..אבל תהרגו אותי בכל זאת לא עוזר
אנונימית
תנסי את הסרום של נטורל פורמולה
אבל שמעי שאין כמו החלקה
מה עם ספריי לשימור התוצאה?
שואל השאלה:
כי אני לבנתיים לא עובדת ויש לי שיער ארוך וזו יותר הוצאה..
אנונימית
שואל השאלה:
וכן סיוט שזה לא תופס ..פעם תפס לי.. היום ,נראית כאילו התחשמלתי
אנונימית