10 תשובות
לא נדפקת, קחי כדור שימי טמפון ותעברי את זה כמו גדולה
חחח כנל, קיבלתי היום מחזור וזה מבאס ברמות אבל תשימי פד עם ספיגה טובה (או טמפון)
טמפון
שואל השאלה:
כדורים לא עובדים עליי ואין מצב בעולם אני משתמשת בטמפון מפחיד מדיי
אז 2 פדים?
גם אותי מפחיד טמפון, אין מה לעשות ולפעמים צריך...
תשימי גם טמפון וגם פד
אנונימית
תתאמני עכשיו לשים טמפון + תשימי גם תחבושת, עדיף לשים את שניהם במקרה הזה.
שימי טמפון ומכנס קצר
זה באמת לא מפחיד לשים טמפון..
אני שמתי במחזור הראשון שקיבלתי ומאז שמתי אולי פעמיים פד חוץ מבלילות. זה הרבה יותר נוח..
הכי הרבה תקחי פד לילה וכל הזמן תשאלי את חברות שלך אם יש לך כתם..
חוץ מזה אני ממש ממליצה לך בלי שום קשר כן לנסות לשים טמפון זה ישפר לך את החיים ואת תודי לי אחרי זה
שואל השאלה:
תודה לכולם הסתדרתי