התחברות הרשמה

איך לקרוא לעצמי בסטיפס?

אני לא מוצאת משהו טוב....
7 במרץ 2020, 12:36
כינוייםקריאהשמות לסטיפסשם משתמשכינוי    
3 תשובות
miakhalifaprincess69
plmoknijbuhv
נופר78
מ
מְטַגֶּנֶת טוֹסְטִים
המגניבה123
Y
Yeet.
באותו הנושא:
מותר לקרוא לעצמך בסטיפס אלוהים באנגלית?
למישהו יש רעיון איך אני יכולה לקרוא לעצמי בסטיפס?
איך לקרוא לעצמי בסטיפס?
איך לקרוא לעצמי בסטיפס??
אני לא יודע איך לקרוא לכינוי שלי בסטיפס אני אשמח מאוד לרעיונות לאיך לקרוא לעצמי.
ללכת לישון, לקרוא, או להשאר בסטיפס?
למה יש הרבה משתמשים בסטיפס שקוראים להם "אנונימית" וכשאני רציתי לקרוא לעצמי ככה זה לא נתן ?
זוכרים את הקטע הזה בסטיפס של האם לקרוא לילד למזגן וכו'
איך לקרוא לי בסטיפס?
מה אתם אומרים, לקרוא עכשיו ספר או להיות בסטיפס?
על איזה נושאים הכי מעניין אתכם לקרוא שאלות בסטיפס?