התחברות הרשמה

איך לקרוא לעצמי בסטיפס??

3 באוקטובר 2019, 16:24
כינוייםסטיפס שלישמות לסטיפס    
5 תשובות
מיצי
n
nick gurr
רונן סליים
Y
Young Carti
לסבית מטומטמת
ח
חטאיסט
אבא של עיטם
P
PLESE FORGIVE ME
המגניבה123
Y
Yeet.
באותו הנושא:
מותר לקרוא לעצמך בסטיפס אלוהים באנגלית?
למישהו יש רעיון איך אני יכולה לקרוא לעצמי בסטיפס?
אני לא יודע איך לקרוא לכינוי שלי בסטיפס אני אשמח מאוד לרעיונות לאיך לקרוא לעצמי.
ללכת לישון, לקרוא, או להשאר בסטיפס?
למה יש הרבה משתמשים בסטיפס שקוראים להם "אנונימית" וכשאני רציתי לקרוא לעצמי ככה זה לא נתן ?
זוכרים את הקטע הזה בסטיפס של האם לקרוא לילד למזגן וכו'
איך לקרוא לי בסטיפס?
מה אתם אומרים, לקרוא עכשיו ספר או להיות בסטיפס?
ללכת לקרוא ספר ולישון או להישאר בסטיפס עוד קצת?
על איזה נושאים הכי מעניין אתכם לקרוא שאלות בסטיפס?
איך לקרוא לכינוי שלי בסטיפס??