12 תשובות
כןן
כן מאוד
אני תמיד משחקת מהטלפון
חיובי.
כן
שואל השאלה:
no tears left to cry הייתי שולח אבל הומואים מלחיצים אותי
אנונימי
כן
שואל השאלה:
כהה כהה*
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתה יורד עלי ואפילו לא ירדתי עליך?
אנונימי
כן לדעתי זה יותר נוח
אני מכורה לפאבג'י בטלפון