5 תשובות
אין לי
לי, אבל הוא סתם יושב שם.
לא נגעתי בו כבר איזה כמה חודשים טובים.
לא נגעתי בו כבר איזה כמה חודשים טובים.
לי, וגם אני כמו ארו ^
אני כמו aero
לי אבל הוא כבר סתם בפלאפון
באותו הנושא: