5 תשובות
את צריכה להיכנס לבידוד, וכנראה שהופיעו לך סימנים אז את צריכה להתקשר ל 101 להגיד שיש לך סימנים והם יבררו האם זה קשור לקורונה על ידי תשאול, אם הסימנים יהיו חיוביים ישלחו אליך םראמדיק הבייתה לקחת דגימה
בינתיים להישאר בבית
בינתיים להישאר בבית
בטח
את חייבת ללכת לבידוד.
כן
כן, ותתקשרי למוקד
אנונימית
באותו הנושא: