3 תשובות
עם.
ההבדל בין אם לעם הוא שאם נכתב במצב של סיבה ותוצאה, לדוגמא: אם אקנה לי משהו לאכול , אז לא אשאר רעב.
( משפטים של אם ואז) (סיבה - רעב , תוצאה- קנייה של אוכל )
ועם נכתב בתור הוספה. לדוגמא:
אני אלך עם אמא שלי לקנות משהו לאכול כדי שלא אשאר רעב.
בשני המקרים יש כמעט את אותה הסיטואציה:)
( משפטים של אם ואז) (סיבה - רעב , תוצאה- קנייה של אוכל )
ועם נכתב בתור הוספה. לדוגמא:
אני אלך עם אמא שלי לקנות משהו לאכול כדי שלא אשאר רעב.
בשני המקרים יש כמעט את אותה הסיטואציה:)
מקווה שעזרתי לך:) חחח
באותו הנושא: