5 תשובות
אם
אם זה לשון תנאי ועם זה הוספה נראה לי
אז אם
אם זה על תנאי נגיד אם כדאי להשתמש במשהו או סתם
עם זה אני עם מישהו
עם זה אני עם מישהו
באותו הנושא: