4 תשובות
אם זה דייט ראשון אז תשימי גינס וסריג יפה , לא יותר מדי מושקע בכל זאת זה פעם ראשונה
תלבשי גינס וקרופ
לדעתי לא קרופ, כי קר וזה סתם יראה כאילו את "מתאמצת" להתלבש חשוף. לדעתי משהו קז'ואל, אבל יפה, כזה שנראה יפה בלי להשקיע מידי. אולי ג'ינס עם סוודר עם צווארון.
וואלה צודקת
תלבדמ עם הקרופ גקט גינס או מדהו