התחברות הרשמה

מישהו שהיה בסמינר של הדר אשוח?

3 במרץ 2020, 18:17
הדר אשוחכסףקורסיםשיווק    
תשובה אחת
כן אני רכשתי את קורס של אקדמיית 2100 אני נורא ממליץ עליה באמת!! אם יש שאלה מוזמנת ליצור קשר במייל, [email protected]
http://richback.go2cloud.org/aff_c?offer_id=2&aff_id=1019
t
the king2
באותו הנושא:
מישהו שהיה בסמינר מדצים?
מישהו פה למד בקורס של הדר אשוח או אדם טל ויכול להמליץ?
מישהו כאן היה בסמינר מדצים של הנוער העובד והלומד?
עוד מישהו פה שונא את הדר אשוח
מישהו כאן היה פעם בסמינר באיגי?
מישהו שהיה פעם בסמינר מדצים בסוף כיתה ט' זה באמת חשוב לי
יש פה מישהו שהיה בסמינר עמיתים באשדוד?
מישהו ניסה פה את השיטה הזאת של אדר אשוח של להרוויח כסף באינטרנט?זה באמת עובד?
מישהו מפה הולך להיות בסמינר השלמה של קרמבו היום?
מי חרדית שלומדת בסמינר בגיל 15 עד 18 באתר?
מישהו לדבר? אני בסמינר מדריכים ומשעמם לי.