6 תשובות
שאכלתי
אנונימי
עשו אליי חרם
שידיד ממש טוב שלי ניתק איתי קשר בגלל ילדה אחת בת אלף אני ז*נתי את אמא שלה בתחת!!!!!!! קיצר זה נמשך איזה שבוע זה היה נוראי, בסוף הוא חזר לדבר איתי.
בגדו בי.
פחד, חרדה, אשמה, שאיכזבתי את ההורים שלי , שפגעתי במישהו.

מקרה ספציפי היה ליפניי כמה ימים שבטעות חיית המחמד שלי מתה באשמתי( ברחה מהכלוב וטבעה בתוך דלי שהתעצלתי לרוקן)
שראיתי אותה מתה לא יכלתי לנשום כמה שניות ואז החרדה והאשמה באו.
כשגיליתי שהחברה הכי טובה שלי אוהבת את מי שאני אוהבת