9 תשובות
אני אוהבת אוץך❤
שואל השאלה:
הקטע העצוב זה שאני יודעת שזה לא באמת
אנונימית
לא באמת.. אם את צריכה מקהו אני כאן❤
אל תתאמצי,הן לא שוות את זה, עד כיתה ד גם אני הייתי הטיפוס המתבודד עכשיו יותר טוב,את תמצאי חברות אמיתיות בסוף אני בטוחה!! ואם את צריכה לדבר או משהו תפני אליי
שואל השאלה:
אבל אם לא הם אני אשאר לבד לגמרי
אני כבר בתיכון לכולם יש את החבורות שלהם
אנונימית
בתיכון כבר?
אני בח' פשוט חחח
תנסי להתחבר עם בנות מהשכבה או כאלה עם תחביבים משותפים
אלה לא חברים אבל
תמצאי לך אחרים יש לך אותי
תדברי ותצחקי עם ילדים ולאט לאט תתחברו ותכירי חברים טובים