19 תשובות
אם אתה לא יודע למי להצביע אל תצביע בכלל
לא לחזק אותם, תצביע למפלגות הקטנות שעונות על ההשקפה שלך
ביבי , גנץ הוא שמאלני שיביא המון שטחים שאנחנו צרכים לערבים . אני לא אומרת שביבי מושלם כי הוא לא אבל בין השניים כבר עדיף ביבי
אנונימית
גנץ
אה וביבי לא שמאלני? ביבי לא הביא שטחים בחברון? ביבי לא חתם על עסקת המאה עם טראמפ?
דיי להיות שטופי מוח, ביבי מרכז שמאל לא ימני
דיי להיות שטופי מוח, ביבי מרכז שמאל לא ימני
גנץ
אנונימית
ביבי
גנץ
אנונימית
רק גנץ
אנונימית
זה שתי מפלגות שונות לחלוטין
תראה את מי אתה מעדיף ותצביע לו
תראה את מי אתה מעדיף ותצביע לו
עסקת המאה היא בסדר גמור , אנחנו לא צריכים את השטח הזה גם ככה הכל מלא שם ערבים שרק מזיקים לנו עדיף שזה יהיה שלהם ואני לא אומרת סתם , אני מבינה מה אני אומרת ההורים שלי שוטרים ביסמ והם היו שם הרבה פעמים ואומרים שזה מקום חרא שלא צריך שיהיה ברישותינו כי גם ככה הכל מלא ערבים שם ואם הוא לא יהיה ברישותינו כל מי שגר שם יפסיק לקבל דברים חשובים מהמדינה שזה מצויין . בנוסף ביבי לא שמאלני ביבי יודע מה הוא עושה לעומתך ולעומתי שאולי אנחנו לא באותו ראש כמוהו אז דיי לבלבל את השכל הוא לא שמאלי ולכל דבר שהוא עושה יש משמעות , גם עם זה לתת שטח מסוים כנראה שגם ככה כולם שם ערבים שעושים מנחוס ורק עושים חרא למדינה ועל זה מקבלים דברים מהמדינה ואם זה לא יהיה ביידים שלנו זה הרבה יותר טוב .
אנונימית
גנץ יביא המון שטחים שלנו לערבים אז עדיף ביבי
ביבי
רק ביבי
תצביע מה שאתה חושב שנכון לך ונכון לעם ישראל !
אז אם גנץ מביא שטחים הוא שמאלני אבל אם ביבי מביא שטחים לערבים הוא יודע מה הוא עושה והוא צודק נכון? דיי לזיין את השכל
תבחר מה שבא לך זה הבחירה שלך ולא שלנו
גנץ מביא שטחים שלא צריך להביא ושיש שם אוכלוסיה מאד גדולה של יהודים , לעומת זאת ביבי מביא שטחים שאין שם יהודים בכלל ושכולם ערבים שם , שבמקום לתת להם דברים מהמדינה להפסיק לעשות את זה אבל השטח יהיה שלהם אז זה דבר טוב ונכון לעשות , ועם לדעתך ביבי שמאלני שמביא שטחים שלא צריך אותם ושהוא עושה מה שנכון לעשות למדינה וזה כרוך בזה להביא שטח שאנחנו לא צריכים כי גם ככה יש שם רק ערבים שתמיד עושים הפסדים וזה לא יעזור . אז דיי לבלבל את השכל כי כנראה שאתה לא יודע מה נכון ולא נכון למדינה
אנונימית
לדעתי ביבי.
זה כמו לבחור אם אנחנו רוצים מדינה יהודית או לא.
זה כמו לבחור אם אנחנו רוצים מדינה יהודית או לא.
אנונימית
באותו הנושא: