6 תשובות
מסכימה!! אנשים צריכים מזה להרגעה
כאילו, אפשר לחשוב וואלה יופי סהכ ביבי
כאילו, אפשר לחשוב וואלה יופי סהכ ביבי
אנונימית
לא לעשות את זה, המלצה שלי
אנונימית
עוד 0מאלנית עם iq בגובה ים המלח
אנונימי
שואל השאלה:
בגללם אנחנו בבחירות שלישיות
בגללם אנחנו בבחירות שלישיות
אנונימית
אני לא מסכים ש"ביבי" *מוביל* את המדינה לקריסה וזאת כי לכל מי שבעצם משמש כנבחר ציבור יש חלק בזה.
כחול לבן יושבים באזור ה35 מנדטים והליכוד 34
זה תכלס ה2 מפלגות הגדולות ואם נהיה יותר ריאלים לליכוד היו יותר מפלגות שהיו מוכנות להצביע שיקימו איתו ממשלה. אז הוא ניסה וכשנכשל באה ההזדמנות של כחול לבן.
עכשיו זה יפה ונחמד שיש 30+ מנדטים אבל איפה האחריות של המפלגות הקטנות? בפועל כל עוד לא היה משפט וגזר דין אין אשמים.
אז למה לבזבז כספי ציבור ולהתנהג כמו ילדים קטנים וזאת בכדי "לא לשבת עם...."
לכולם יש אחריות ואין שם מובילים, כי אף אחד לא עשה צעד ויתור משמעותי.
יתרה מזאת אספר על שאול מופז, היה במצב דומה, לאחר הצבעה ראשונה לפירוק ממשלה בכנסת הוא דאג להפגש בדלתיים סגורות עם המתחרה שלו והם הסכימו כי צריך לוותר על האגו כדי לא לבזבז כספי ציבור.
לדעתי כל הפוליטיקאים לא במצב שמצדיק שיצביעו להם כי אף אחד מהם לא מקדם מהלך חברתי אמיתי וכולם זורקים את הכסף שלנו לחינם.
כחול לבן יושבים באזור ה35 מנדטים והליכוד 34
זה תכלס ה2 מפלגות הגדולות ואם נהיה יותר ריאלים לליכוד היו יותר מפלגות שהיו מוכנות להצביע שיקימו איתו ממשלה. אז הוא ניסה וכשנכשל באה ההזדמנות של כחול לבן.
עכשיו זה יפה ונחמד שיש 30+ מנדטים אבל איפה האחריות של המפלגות הקטנות? בפועל כל עוד לא היה משפט וגזר דין אין אשמים.
אז למה לבזבז כספי ציבור ולהתנהג כמו ילדים קטנים וזאת בכדי "לא לשבת עם...."
לכולם יש אחריות ואין שם מובילים, כי אף אחד לא עשה צעד ויתור משמעותי.
יתרה מזאת אספר על שאול מופז, היה במצב דומה, לאחר הצבעה ראשונה לפירוק ממשלה בכנסת הוא דאג להפגש בדלתיים סגורות עם המתחרה שלו והם הסכימו כי צריך לוותר על האגו כדי לא לבזבז כספי ציבור.
לדעתי כל הפוליטיקאים לא במצב שמצדיק שיצביעו להם כי אף אחד מהם לא מקדם מהלך חברתי אמיתי וכולם זורקים את הכסף שלנו לחינם.
אל תצביעי לבן אדם תצביע למפלגה שאת מסכימה עם האידיאולוגיה שלה זה נכון שביבי מנהיג הליכוד אבל יש בקרוב פריימריז ושמעי ממני לליכוד כמפלגה יש המון מה להציע אל תסתכלי רק על מה לביבי יש להציע
אנונימי
באותו הנושא: