13 תשובות
לך לישון אחי
למה שתתאמן עכשיו ? מה אתה אוכל אחרי זה?
הגוף צריך לנוח בשעות האלה
שואל השאלה:
אני יושן תמיד 3בלילה
שעה לפני שאני יושן אני עושה כושר
וזה טוב אין לכם מושג כמב
^ישן*
כמה*
סליחה זה פשוט דרש
אנונימית
מחזקת^
חחח כן^
באתי לעשות את זה בעצמי, עשית טובה לאנושות ותיקנת את שגיאות הכתיב של הבור הזה שמתאמן בשתיים לפנות בוקר...(איך אתה יכול חחח) תודה לך.
שואל השאלה:
זה מראה כמה אתם סתומים ולא מבינים כלום .
אם הייתם יודעים איך זה להיות בכושר ,אז הייתם מבינים .
אני בכללי אבל לא עכשיו
מי מתאמן ב 2 בלילה יגזור
אנונימי
שואל השאלה:
אני
באמת מי