13 תשובות
לך לישון אחי
למה שתתאמן עכשיו ? מה אתה אוכל אחרי זה?
הגוף צריך לנוח בשעות האלה
הגוף צריך לנוח בשעות האלה
עכשיו?!
שואל השאלה:
אני יושן תמיד 3בלילה
שעה לפני שאני יושן אני עושה כושר
וזה טוב אין לכם מושג כמב
אני יושן תמיד 3בלילה
שעה לפני שאני יושן אני עושה כושר
וזה טוב אין לכם מושג כמב
^ישן*
כמה*
סליחה זה פשוט דרש
כמה*
סליחה זה פשוט דרש
אנונימית
מחזקת^
חחח כן^
באתי לעשות את זה בעצמי, עשית טובה לאנושות ותיקנת את שגיאות הכתיב של הבור הזה שמתאמן בשתיים לפנות בוקר...(איך אתה יכול חחח) תודה לך.
שואל השאלה:
זה מראה כמה אתם סתומים ולא מבינים כלום .
אם הייתם יודעים איך זה להיות בכושר ,אז הייתם מבינים .
זה מראה כמה אתם סתומים ולא מבינים כלום .
אם הייתם יודעים איך זה להיות בכושר ,אז הייתם מבינים .
אני בכללי אבל לא עכשיו
מי מתאמן ב 2 בלילה יגזור
אנונימי
שואל השאלה:
אני
אני
באמת מי
באותו הנושא: