קיבלתי מחזור כבר לפני איזה שנתיים והוא סדיר והכל אבל איכשהו כמעט כל פעם שאני שמה טמפון יש תנוחות ורגעים שהוא ממש כואב
או שורף והבעיה היא לא בלהכניס או בלהוציא כי כן יש לי הרבה דם ואני יודעת להכניס ואני גם לא מכניסה כשיבש. אני לא יודעת מה לעשות כי כנראה יהיה לי מחזור בטיול שנתי ותחבושות זה לא אופציה בשבילי (יש לי הרבה דם).. לעוד מישהי זה קורה? יש לכן רעיונות / סוג מומלץ של טמפונים??