6 תשובות
מה? מי שמקבלת מחזור אחריי שנתיים וחצי מפסיקה לגבוהה? איך לא ידעתי את זה לעזאזל אני נמוכה פאקק מה
יש לך זמן... זה גם תלוי בגנטיקה וזה דיי נורמלי לגיל שלך
את כמעט עוקפת אותי אז כן
שואל השאלה:
אני בת 12 וחצי ואני כבר 1.53 זה טוב? גבוהה? נמוכה?
לאו דווקא. לי הייתה קפיצה בגובה שנתיים וחודשיים אחרי שקיבלתי. זה משתנה מאדם לאדם
בד"כ זה 3 שנים אחרי שמקבלים מחזור אבל תמיד יש יוצאי דופן