5 תשובות
כי הם חושבים שהם פיצה כל כך מצליחה אבל הם לא מבינים שיש פי אלף אליהם
כנראה פיצה טובה.. או שזה סתם יקר, הגיוני
כדי שהיה לך מה לשאול --_--
כי הם עפים על עצמם
כי זו פיצה ידועה בכל העולם ונחשבת "מותג".
בעיניי היא בכלל לא טעימה, אין על פרגו ודומינוס! :)
בעיניי היא בכלל לא טעימה, אין על פרגו ודומינוס! :)
באותו הנושא: