6 תשובות
יש לך סיבה טובה להילחץ

אבל בשביל להירגע תתרחקי מהם
אנונימי
פשוט תירגעי
אם למישהו יש חשד לקורונה זה אומר שהוא היה בחול והוא אמור להיות בבידוד אז חולי קורונה לא יהיו משוחררים .
לא ממש^

יכול להיות שהוא נדבק מהאנשים שהגיעו מחול ועדיין יש חולי קורונה שמסתובבים בישראל
אנונימי
אבל אנשים שבאים מחול הולכים לבידוד ישר.^
שואל השאלה:
בעיה היא שיש אנשים שחזרו מחול ועושים את הדרך לבידוד ברכבת ישראל עם מלא אנשים ובאים במגע עם מלא אנשים שזה קצת בעיה
אנונימית
באמת?
אז איך זה שאנשים חולי קורונה שבאומחוץ לארץ מסתובבים חופשי בידיעה שאין להם קורונה ורק כשאנשים נדבקים שמים לב?
אנונימי