5 תשובות
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
אני חושבת שאם אתם בקשר כבר שנה בלי להיפגש המפגש בינכם רק יעשה לכם טוב!
זה מלחיץ ומרגש אבל אני בטוחה שיהיה לכם כיף :) המון בהצלחה ותהנו!
זה מלחיץ ומרגש אבל אני בטוחה שיהיה לכם כיף :) המון בהצלחה ותהנו!
בהצלחה!
מחזיק לך אצבעות
מחזיק לך אצבעות
בהצלחה!!!!!!!!
אין מה לרדת.. מקווה שיהיה לכם בהצלחה
באותו הנושא: