9 תשובות
תמיד
כן
כן
ידידות היו אומרות כשאנחנו מדברים/מסתובבים שהן במחזור ושהן לא מרגישות טוב זה לא מוזר כאילו, זה טבעי ונורמלי לגמרי
כן לא אכפת לי זה דבר טבעי אז כאילו
כן חח לפעמים מספרת
בחטיבה בשושו
בתיכון, אם הייתי מספרת לחברה אז לא הייתי מסתכלת לצדדים אם יש לידי בנים והאם הם שומעים
ידידות שלי לפעמים כן
המ כאילו לא עכשיו שיחת נפש רק שכואב לי או משהו