6 תשובות
שואל השאלה:
אבל דיברתי על סימנים..
אנונימית
גם לבנים אין אומץ אז זה הדרך היחידה
פשוט יודעים הרבה פעמים לא תמיד אבל לרוב
אנשים פשוט נותנים לך וויב כזה של הם בקטע שלך

הכי פשוט אם אתה לא רואה דברים כאלה זה להציע לצאת
דעתי האישית זה שגם אם הוא אומר לא לא צריך להיות מביך בגלל זה דברים הם מביכים שגורמים להם להיות מביכים

אני אומרת את זה בתור אחת שכן הציעו לה וכן הציעה לאחרים קיבלתי לא וגם נתתי לא...
והכי אמיתי דברים הם מביכים שגורמים להם להיות מביכים אם אחרי זה פשוט תזרמו וכיאלו הכל טוב נשאר ידידים ככה זה יהיה אם כך הזמן תדפקו מבטים של שיט זה מה שיהיה
שואל השאלה:
נו באמת אין לי אומץ
אנונימית
לשאול אותו
אנונימי
לנסות להתקרב אליו ולראות איך הוא מגיב
אנונימי