5 תשובות
שואל השאלה:
מישהו שלח לי לבבות בזמן שאנחנו מתכתבים ואני לא יכולה לשלוח לו לבבות גם אני לא מסוגלת מה אני עושה עכשיו?
אנונימית
גם אני ככה, אבל אני אפילו כשאני מרגישה למישהו משהו אני לא שולחת לבבות
לי אין כל כך בעיה עם זה כי זה רק לב ולא כולם לוקחים את זה רחוק
שואל השאלה:
מבחינתך אבל מה לגביו? אולי הוא חושב אחרת את לא בידיוק יודעת חחח
אנונימית
לא גם אני כזאת...לא מעוניינת לפגוע...
באותו הנושא: