5 תשובות
תכלס כן
יכול להיות, אפשר באמת להגיד את זה על המון אנשים
אמאלה אבל איזה חתיכים הם, ההם מהפאודה יא באללי איזה פניםם
שואל השאלה:
מה קשור פאודה עכשיו?
אנונימי
אהבתי את הצורת חשיבה שלך.
לגמרי מסכימה, זה גם מה שהייתי חושבת על הנאצים- בבית מחכים להם אישה וילדים אבל בבוקר קמים לרצוח.
אבל גם הנקודה הזו מעניינת, אם הם רק לא היו מקדישים את החיים שלהם למען מטרות חסרות טעם...