8 תשובות
לא הבנתי מה לא בסדר בזה
שואל השאלה:
מה זה "אם הוא רצה"?
זה כמו שתתני לתינוק לאכול ג'וק ותגידי שזה בגלל שהוא רצה, נו באמת.
אי אפשר להשוות לק ללאכול ג'וק, אין שום דבר רע בלק.
מסכימה לגמרי, זה לא "רק לק", ואל תשחקו אותה, לק כיום נחשב משהו נשי וזה שיש בנים ששמים את זה לא הופך זאת לנורמטיבי, כשיהיה גדול סבבה, שיעשה מה שהוא רוצה, אבל כילד קטן זה סתם יסבך אותו.
שואל השאלה:
כול כך צודקת^
זה ממש לא לגיטימי, הוא ילד קטן והוא לא מודע לדברים שהוא מסכים להם מה היא סתומה? זה מזכיר לי סיפור שקרה *לי* בגן:
אני וחברה הכי טובה שלי ראינו את הגננת מדביקה משהו בדבק חם והגננת שאלה את חברה הכי טובה שלי רוצה שאני ישים לך באצבע? אז היא אמרה כן, הם צחקו ולא כאב לה , ניסיתי גם וניהיה לי כוויה . זה לא חוכמה לשאול ילד בן 5.
מה לא בסדר בזה? אם הוא רצה שישימו לו אז אין בזה שום דבר רע.
ללק לא אמור להיות מגדר, אין סיבה שזה יהיה לא לגיטימי ושום דבר לא יכנס לו לראש (אולי חוץ מזה שלק זה יפה, כמה נורא).