4 תשובות
תעשי את העבודה ואז תשתחררי הביתה
אין לך ממה להתבייש.
אם את רוצה להישאר בבית בכל מקרה, אנגלית זה כלום וקל להשלים ואת יכולה לדבר עם המורה למחשבים ולבקש להגיש מהבית או בשיעור הבא.
בכל מקרה זה לא יפתור את המצב כי ההרפס כנראה לא יעלם לך עד מחר ואז מה תעשי?
אם את רוצה להישאר בבית בכל מקרה, אנגלית זה כלום וקל להשלים ואת יכולה לדבר עם המורה למחשבים ולבקש להגיש מהבית או בשיעור הבא.
בכל מקרה זה לא יפתור את המצב כי ההרפס כנראה לא יעלם לך עד מחר ואז מה תעשי?
שואל השאלה:
טוב שהזכרת יש לי דייט שאני צריכה לבטל):^
טוב שהזכרת יש לי דייט שאני צריכה לבטל):^
אנונימית
זובירקס
באותו הנושא: