5 תשובות
לא
לדעתי לא כי זה יכול לדבר (אם זה ממש חמור כמו שאת מתארת)
אבל אם את מרגישה שאת יכולה ללכת וזה לא מביך אותך אז תלכי
אבל אם את מרגישה שאת יכולה ללכת וזה לא מביך אותך אז תלכי
אם זה חמור וזה מציק לך, קחי לך יום בבית.
יום ראשון הוא יום להתעדכן מכל מה שהיה בסופ"ש, לא תמיד לומדים משהו חשוב ומקסימום תשלימי את החומר.
אם את רואה במהלך הבוקר שזה משתפר אולי כדאי לך כן ללכת.
תשאלי את עצמך אם היום יש משהו מיוחד וחשוב בבית ספר שצריך ללכת ולפי זה תחליטי.
אל תשכחי לשים משחה נגד הרפס ומקווה שזה יעבור לך מהר :)
יום ראשון הוא יום להתעדכן מכל מה שהיה בסופ"ש, לא תמיד לומדים משהו חשוב ומקסימום תשלימי את החומר.
אם את רואה במהלך הבוקר שזה משתפר אולי כדאי לך כן ללכת.
תשאלי את עצמך אם היום יש משהו מיוחד וחשוב בבית ספר שצריך ללכת ולפי זה תחליטי.
אל תשכחי לשים משחה נגד הרפס ומקווה שזה יעבור לך מהר :)
שואל השאלה:
אין לי משחה, יש תחליף משהו שאפשר למרוח?
אין לי משחה, יש תחליף משהו שאפשר למרוח?
אנונימית
תנסי עם ווזלין אם יש לך.
ותלכי לרופא, הוא יביא לך מרשם למשחה שתעביר לך את זה ממש מהר
ותלכי לרופא, הוא יביא לך מרשם למשחה שתעביר לך את זה ממש מהר
באותו הנושא: