3 תשובות
את חייבת לאכול לפחות משהו כדי למלא את עצמך גם אם את לא רעבה.
לכי תכיני לך תה עם עוגיות או תאכלי סלט עם לחם וגבינה
לישון זה לא כל כך נורא כנראה ישנת מלא בצום
לכי תכיני לך תה עם עוגיות או תאכלי סלט עם לחם וגבינה
לישון זה לא כל כך נורא כנראה ישנת מלא בצום
שואל השאלה:
אני גם לא עייפה או רעבה..
אני גם לא עייפה או רעבה..
אנונימית
זה לא מוזר וזה גם לא טוב
באותו הנושא: