3 תשובות
את חייבת לאכול לפחות משהו כדי למלא את עצמך גם אם את לא רעבה.
לכי תכיני לך תה עם עוגיות או תאכלי סלט עם לחם וגבינה
לישון זה לא כל כך נורא כנראה ישנת מלא בצום
שואל השאלה:
אני גם לא עייפה או רעבה..
אנונימית
זה לא מוזר וזה גם לא טוב