התחברות
הרשמה
למה בדרך כלל על נשים מרחמים יותר מאשר על גברים?
25 בפברואר 2020, 23:58
רחמים
שאלות
סטיפס
בנות
בנים
תשובה אחת
בנות יותר דרמטיות
אנונימית
באותו הנושא:
למה אנורקסיה והפרעות אכילה הרבה יותר נפוצות אצל נשים מאשר אצל גברים?
האם אתם מסכימים עם המשפט? - "יש יותר גברים חכמים מאשר נשים חכמות ויש יותר גברים מטומטמים מאשר נשים מטומטמות"
לנשים יפות יותר נותנים תשומת לב ואהבה בחברה מאשר נשים לא יפות?
הבוחנים בבגרות יותר מרחמים ומביאים ציונים גבוהים יותר מאשר המורים?
למה יש יותר נשים דיכאוניות מאשר גברים?מהן הסיבות לדעתכם?
מדוע בריא יותר לנשום דרך האף מאשר דרך הפה?
נשים (ונקבות בכללי חחח) רגישות יותר למכות מאשר לגברים כלומר בוקס מאותו/ה גבר/אישה יכאב לאישה יותר מלגבר?
רק אני חושב שבצבא מפלים יותר גברים מאשר נשים?
אמא בדרך כלל אוהבת את הבנות שלה יותר מאשר הבנים נכון?
למה נשים יותר נחמדות מגברים בדרך כלל?
בדרך כלל ביא נראים יותר רע/טוב/ אותו דבר מאשר בכיתה י?