11 תשובות
נראה לי שסתם יבאס אותך להיות 3 ימים בטיול בלי שום חברה
גם כל הקטע בטיול זה הצחוקים והביחד
גם כל הקטע בטיול זה הצחוקים והביחד
תלוי כמה מפריע לך. אם את חושבת שתיהני בלי קשר אז תצאי כי זה כיף.
אם מפריע לך חבל שתצאי ותיהני בבית במקום
אם מפריע לך חבל שתצאי ותיהני בבית במקום
תנצלי את זה כדי להתחבר לחבר'ה
אני למשל לא נהנת כשאני לבד אז אני אישית לא היתי יוצאת
לדעתי לא
הייתי באותו המצב שנה שעברה, בסוף החלטתי לא לצאת לטיול ואני עד היום לא מתחרטת על זה
לא היה לי מה לעשות שם לבד, בכל זאת אחד מהדברים הכי מרכזיים בטיולים שנתיים זה כל הקטע של להיות עם חברים שלך, מה שלא היה לי חח
לא היה לי מה לעשות שם לבד, בכל זאת אחד מהדברים הכי מרכזיים בטיולים שנתיים זה כל הקטע של להיות עם חברים שלך, מה שלא היה לי חח
בארוחת בוקר ליד מי תשבי? עם מי תיהי בחדרים? סתם מבאס יותר להיות לבד כשכולם לא
אנונימית
טיול שנתי אמור גם לגבש אבל אני גם היה לי טיול שנתי לא מזמן והייתי הרוב לבד אבל הסתכלתי על הצד החיובי אני נהנתי מהנוף היפה שהיה במקום לעצור כל שניה עם בנות מהכיתה לסלפי אפשר גם להנות לבד את רק צריכה לראות את הדברים החיוביים גם אם הם לא רוצים להיות חברים שלך אז זו בעיה שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
להכיר חברים חדשים כבר לא אופציה, אבל אני מפחדת שאתחרט
להכיר חברים חדשים כבר לא אופציה, אבל אני מפחדת שאתחרט
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר עוד עצות מה לעשות זה מחר וקשה לי להחליט
אפשר עוד עצות מה לעשות זה מחר וקשה לי להחליט
אנונימית
אם את רוצה ללכת ואין לך בעיה להיות לבד אז תלכי אבל אם זה יפריע לך אל תלכי אני באמת חושבת שזה לא ממש נורא להיות לבד זה ממש תלוי בחברת ילדים שאת נמצאת
אנונימית
באותו הנושא: