7 תשובות
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
כן. ככה את תוכלי להכיר חברים חדשים.
אולי שם תפתחי עם אנשים :)
לא מה תעשי שם לבד
אני בכיתה ו יצאתי לטיול והחברה היחידה שלי לא באה והייתי כמו זומבי לבד לגמרי
אבל אם את מסוגלת להתחבר לאנשים וחושבת שאפשר עם הילדים בשכבה אז בחירה שלך
אנונימית
דווקא בטיולים הכי מתחברים אחד לשני זה מגבש, תלוי בך מה שבאלך. אם תבואי בגישה חיובית ותהיי נחמדה תכירי חברים חדשים. ואם זה שתהיי בהתחלה או לפעמים לבד ותהיי עצובה בגלל זה אז עדיף לא ללכת. תחשבי עם עצמך
לא, זה סתם יהיה סיוט כי כולם יהיו בחבורות שלהם ואת לבד