3 תשובות
אני דווקא מחבבת את האף שלך ולא כזה נורא לדעתי.
אבל אם זה מה שיגרום לך להרגיש יותר שלם עם עצמך, באמת לך על זה.
לדעתי חד משמעית לא
לא, יהרסו לך אותו או שהנשימה תיפגע או גם וגם
ואז תצטרך תיקון אבל תיקון רק אחרי שנה יכול להתבצע ועד אז תסבול ותיקון הוא מסוכן ומורכב יותר.
אם עכשיו אתה שלם עם עצמך, אל תסתכן כי אחרי הניתוח האחוזים יפחתו
האף שלך לא אמור לגרום לך להרגיש לא בנוח
גם אם יש כסף לא צריך ללכת רחוק
זו תהיה טעות. אני באמת מזהירה.
אנונימית