2 תשובות
לא, הולכים לרופא אף-אוזן-גרון והוא צורב את הנים שמדמם, עשיתי את זה וזה לא כואב בכלל. מאז הפסיק לרדת לי דם מהאף
לא זה פשוט אומר שאתה לא שותה מספיק במקרה הטוב,
אם זה דימום ממש גדול ולעיתים קרובות אז תלך לבדוק
אם זה דימום ממש גדול ולעיתים קרובות אז תלך לבדוק
באותו הנושא: