9 תשובות
אל תנסי שוב פשוט
אה את מקיאה אם את אוכלת הרבה.....הבנתי,לא נראה לי זה משו חמור אבל תלכי לרופא
נראלי שזה לא חמור לפחות
כן.
בולימיה זה הקאת אוכל בכוונה וזה תמיד מתחיל מרק "מידי פעם".
אכלת קצת יותר ממה שצריך? תעשי אירובי (הליכון/הליכה או ריצה מחוץ לבית), אופניים, אליפטיקל, שחיה או שפשוט תורידי קצת באוכל בשאר היום או למחרת.
*הכוונה היא אם את עושה את זה בכוונה מהפחד להשמין, לא אם זה קורה לך טבעי.
בולימיה זה הקאת אוכל בכוונה וזה תמיד מתחיל מרק "מידי פעם".
אכלת קצת יותר ממה שצריך? תעשי אירובי (הליכון/הליכה או ריצה מחוץ לבית), אופניים, אליפטיקל, שחיה או שפשוט תורידי קצת באוכל בשאר היום או למחרת.
*הכוונה היא אם את עושה את זה בכוונה מהפחד להשמין, לא אם זה קורה לך טבעי.
תקשיבו איבדתם אותה חחח.. היא התכוונה שאם היא אכלה הרבה אז יש לה תחושת כבידות בבטן ואז יש לה בחילה והיא מקיאה, זה קורה לה טבעי, זה קורה גם לי, זה לא בכוונה להרזות והיא לא שולטת בזה
שואל השאלה:
אוקי אני פשוט לא אעשה את זה יותר הרגעתם אותי
אוקי אני פשוט לא אעשה את זה יותר הרגעתם אותי
אנונימית
שואל השאלה:
מזה אל תנסי זה כבר נעשה
מזה אל תנסי זה כבר נעשה
אנונימית
אני גם ככה לאחרונה.. מצטרפת לשאלה
אל תנסי אפילן
באותו הנושא: