5 תשובות
מסכים חלקית.
בכיף הייתי חוזר כמה עשרות שנים לפני שכל זה התחיל.
אם כל אחד היה עושה מה שבא לו העולם היה נראה נורא ואיום. החוק הוא דבר טוב.
בכיף הייתי חוזר כמה עשרות שנים לפני שכל זה התחיל.
אם כל אחד היה עושה מה שבא לו העולם היה נראה נורא ואיום. החוק הוא דבר טוב.
אני חושב שדווקא כן, בני אדם הם הדבר היחיד על כדור הארץ שיש לו תודעה, שיכול להרגיש ולהבין, בגלל זה יש לבני האדם לגיטימציה לעשות את מה שהם חושבים שישרת אותם.
שואל השאלה:
בסופו של דבר אנחנו חיות.
אנחנו לא יכולים פשוט להחליט על דעת עצמנו לעשות דברים שאנחנו חושבים שהם ישרתו אותנו.
זה כמו גני חיות לדוגמה איזה זכות יש לך לקחת חיה שמקומה בטבע ולהכניס אותה לכלוב כדי שכמה ילדים מנוזלים יוכלו להסתכל עליה ?
בסופו של דבר אנחנו חיות.
אנחנו לא יכולים פשוט להחליט על דעת עצמנו לעשות דברים שאנחנו חושבים שהם ישרתו אותנו.
זה כמו גני חיות לדוגמה איזה זכות יש לך לקחת חיה שמקומה בטבע ולהכניס אותה לכלוב כדי שכמה ילדים מנוזלים יוכלו להסתכל עליה ?
אנונימית
למה לא? באותה זכות שבונים חוסמים נהרות ואריות טורפים חיות קטנות ואומללות, החזק נהנה
שואל השאלה:
מזה למה לא?
יש הבדל מאוד גדול בין לטרוף חיה כדי לאכול שככה דרך אגב גלגל החיים עובד (החזק שורד)
לבין סתם כליאת בעל חיים שאמור לחיות בטבע למטרות שעשוע
מזה למה לא?
יש הבדל מאוד גדול בין לטרוף חיה כדי לאכול שככה דרך אגב גלגל החיים עובד (החזק שורד)
לבין סתם כליאת בעל חיים שאמור לחיות בטבע למטרות שעשוע
אנונימית
באותו הנושא: