12 תשובות
צ ו ד ק ת
נעצתי*
די כבר עם הקורונה בחייאת ראבק
לא מסכימה איתך
היה ברור שדברים כאלה יקרו, העולם לא מלא בפרחים ונצנצים, יש גם מחלות ועוד דברים בסגנון, חוץ מזה שהוירוס הזה גרם להרבה גזענות, למה למאת על גזע שלם(סינים) רק בגלל שהמחלה באה מסין? תחשבו מה זה עושה להם? אם המחלה הייתה מתפתחת אצלינו- מה שכמעט ואין סיכוי שיקרה אבל עדיין, זה לא היה נעים.
המאכלים שהם אוכלים הם ממש לא נורמלים!!!
הם פשוט אוכלים כל דבר שזז.
ה' הביא עליהם את זה, שילמדו, שיש דברים שלא אוכלים.
אנונימית
אנונימית^
מה רע במאכלים שלהם? זה בדיוק כמו שאנחנו אוכלים פרות ותרנגולות, ב ד י ו ק .
ואגב, הסינים לא מאמינים ב ה' הזה שלך, אז תפסיקו להכניס אותו לכל נושא
בתורה רשום שאפשר לאכול רק חיות כשרות נכון?
ואני לא אומרת את זהכי אני מאמינה.
אני אומרת את זה כי אני יודעת שזה גם מבחינה בריאותית, יש חיות שלא כדי לאכול אותם, חזיר, נחש..כאלה..
כי הן לא כשרות, הן לא קיימות כדי שנאכל אותן!
וז
אנונימית
זה כמו עוד דבר שרשום בתורה..
שצריך לחכות כמה שעות מבשר לחלב וכמובן לא לאכול ביחד..
זה מבחינה בריאותית כי חבל על הגוף שלך..
אנונימית^^
את: "בתורה רשום.."
"הן לא כשרות.."
שוב את: "אני לא אומרת את זה כי אני מאמינה"
אויש נו
אם לא היית מאמינה לא היית חושבת על השטויות האלה
הם בני אדם בדיוק כמוך תפסיקי להיכנס להם לצלחת
וואי תחשבי על זה אבל מבחינה בריאותית..
מבשר לחלב צריך לחכות כמה שעות כדי שהבשר התעכל..זה ידוע גם למי שלא מאמין..
אנונימית
^
נכון, ידוע לי, אבל לא אכפת לי מזה, זה לא יגרום למוות שלי.
אבל תחשבי על זה גם את- את חונכת להאמין בה' נכון? עכשיו אני אשווה את זה למצב של הסינים- הם חונכו לאכול חיות, וכמו שאת קראת לזה "לאכול כל מה שזז"
תפעילי היגיון לא כולם חיים כמוך
ציינתי עובדה.
הם אוכלים כל מה זז כן..
אמנם לא מוות אבל יכול לגרום לבעיות בגוף שהן יכולות לאט לגרום למוות..
אנונימית
די לחפש את מי להאשים
נכון עכשיו חלק גדול ממדינות העולם במאבק נגד הנגיף הזה וצריך לנצח במאבק הזה אחרת הלך עלינו, על התינוקות שלנו ועל הסבים שלנו
אנונימית