התחברות הרשמה

אני לא יודעת מה המצב ביני ובין הקראש

לפני כמה חודשים אחרי כמה שנים שלא דיברנו החלטתי להגיד לו היי, והכל היה טוב ויפה אבל אז הוא התחיל לעשות לי טובה שהוא מתייחס אליי בכלל. אחר כך החלפנו המון מבטים ועשינו טיזינג אחד לשנייה וזה נראה כאילו הוא מעוניין בי הרבה זמן אבל יום אחד הוא התייחס אליי ויום אחר לא, וזה ממש עיצבן אותי ועכשיו אין ביננו דיבור. אני לא יודעת מה לעשות
23 בפברואר 2020, 00:24
הידלקותקראשהתאהבותמצב רוחלשכוח    
תשובה אחת
את צריכה להמשיך הלאה אם זה לא הדדי (וזה לא נראה הדדי) זה סתם יפגע בך :)
ס
סתם עוד גולשת בסטיפס
באותו הנושא:
היחסים ביני לבין הקראש הם ממש טובים
למה אנשים פה לא מבינים את ההבדל בין להתאהב במישהו בין קראש ??
איך לשבור את הקרח ביני לבין הקראש?
ההפרש גבהים ביני לבין הקראש הוא 16סמ בערך זה יפה או יותר מידי?
ישלי/ היה לי(לא יודעת את המצב ביננו כבר) חבר שנה וחצי
מה המצב יחסים בינכם לבין הקראש שלכם?
קראש לשעבר שלי לא יודע את ההבדל בין זוגיות לידידות כמה זה מפגר מ1 עד 10?
מה ההבדל בין קראש להתאהבות? איך יודעים?
איך אני אגיע למצב שאני אשב בין הרגליים של הקראש שלי????
היה ביני לבין הקראש קצת קטע ומאז הוא מתעלם ממני
אני חושבת שזה הדדי ביני ובין הקראש...