לפני כמה חודשים אחרי כמה שנים שלא דיברנו החלטתי להגיד לו היי, והכל היה טוב ויפה אבל אז הוא התחיל לעשות לי טובה שהוא מתייחס אליי בכלל. אחר כך החלפנו המון מבטים ועשינו טיזינג אחד לשנייה וזה נראה כאילו הוא מעוניין בי הרבה זמן אבל יום אחד הוא התייחס אליי ויום אחר לא, וזה ממש עיצבן אותי ועכשיו אין ביננו דיבור. אני לא יודעת מה לעשות