התחברות
הרשמה
אני חושבת שזה הדדי ביני ובין הקראש...
אבל אני יודעת שאין לי סיכוי איתו.. בזמן האחרון אנחנו תמיד צוחקים ביחד והכל.. ואני יודעת שהוא לא ירצה להיות חבר שלי.. ועדיין אני חושבת שזה הדדי כי הוא התנהג אליי פעם ( ולכולם ) כזה השפיל בצחוק , ועכשיו הוא לא ומנסה להצחיק אותי תמיד.. מה לעשות?
27 בינואר 2020, 18:51
קראש
התאהבות
הידלקות
2 תשובות
לנסות ומקסימום לא ילך לך.
() ()
אם לא מנסים לא מגלים
ד
דניסס
באותו הנושא:
גם אתם חושבים שהסיכוי גדול יותר להתאהבות (הדדית או שלא) היא בין ידידים?
היחסים ביני לבין הקראש הם ממש טובים
למה אנשים פה לא מבינים את ההבדל בין להתאהב במישהו בין קראש ??
איך לשבור את הקרח ביני לבין הקראש?
ההפרש גבהים ביני לבין הקראש הוא 16סמ בערך זה יפה או יותר מידי?
למה כשאני חושבת עליו (סוג של קראש הדדי) כואבת לי הבטן?
לדעת שהאהבה היא הדדית - איך יודעים אם יש אהבה הדדית בין בני זוג (אני מאוהבת בו)?
כשאומרים שבין קולגות בעבודה צריך שיהיה נאמנות, שיתוף פעולה ואחריות הדדית- מה זה אומר אחריות הדדית?
למה כל הזמן משווים בין הביטלס ובין קווין, רק אני חושבת שזה חופר?
היה ביני לבין הקראש קצת קטע ומאז הוא מתעלם ממני
מה ההבדל בין קראש ולאהבה ומה זה בכלל קראש?