4 תשובות
יש כימיה במזון שלומדים לבגרות, כן. כמו פחמימות, ויטמינים וכו
בערך כאילו כמו שמשחקן קומוניסט אמר לומדים כימיה במזון עוד משהו שהוא לא אמר שלומדים זה שומנים לדוגמה
שואל השאלה:
יש כיראליות
מנגנונים וכל אלה?
אנונימי
אה רגע פחמימות זה בכלל ל30%
כן כן מה שקריסטל אמרה