14 תשובות
זה לא נורא בכלל
לא נורא זה כולה שנה הבדל
לא נורא בכלל, זה סבבה.
אין גיל לאהבה
אנונימי
זה לא נורא בכלל.
לא נורא בכלל, שנה זה כלום.
לא נורא, הייתי דלוקה עד לפני כמה ימים על מישהו שקטן ממני בשנתיים
שואל השאלה:
כן אבלל זה פאדיחה. אני לא אוכל לצאת איתו. (אנחנו באותו ביהס)
כן אבלל זה פאדיחה. אני לא אוכל לצאת איתו. (אנחנו באותו ביהס)
אנונימית
בטח שתוכלי, אז מה אם הוא קטן ממך בעתיד זה לא ישנה בכלל.
לא נורא בכלל
שואל השאלה:
אבל נניח, רק נניח שיקרה ביננו משהו, אנשים בבית ספר יסתכלו עלינו מוזר כי יודעים שהוא י' ואני יא' (זה בית ספר ממש ממש קטן אז שמועות רצות שם מהר)
אבל נניח, רק נניח שיקרה ביננו משהו, אנשים בבית ספר יסתכלו עלינו מוזר כי יודעים שהוא י' ואני יא' (זה בית ספר ממש ממש קטן אז שמועות רצות שם מהר)
אנונימית
זה ממש לא נורא זה דווקא ממש חמוד וממש אל תתביישי בדבר כזה. ככל שגודלים ממש לא שמים לב לכולה שנה הבדל
מישהו מהשכבה שלי יצא עם מישהי שגדולה ממנו בשלוש שנים בערך, אני לא חושבת שההבדל גילאים אמור להיות מה שישפיע על הקשר איתו, אם את רוצה להיות איתו אז תיהי איתו, אם למישהו יש בעיה עם זה אז היא הבעיה שלו, לא שלך
באותו הנושא: