התחברות
הרשמה
אמות על רגליי ולא יפול על ברכיי איך רושמים את זה באנגלית?
27 בספטמבר 2012, 11:13
אנגלית
תרגום
2 תשובות
i'ii die on my legs and no fall on my knees!
i
itay-take ur heart away:(חסום
שואל השאלה:
תודה גבר
m
mamo
באותו הנושא:
חברה שלי הביאה לי להחזיק את הטלפון שלה ואז אמרתי לה שאני לא יכולה ושזה יפול שנייה אחרי זה באמת נפח והתנפץ היא אמרה ש..
תענו דחוף בבקשה אם כל הציפורן שלי ברגל עומד ליפול אז היא תגדל שוב?!
שאלה מוזרה, שרושמים אמא שלה רושמים אמה?
איך ליפול ולשבור את היד או לנקוע אותה כאילו באיזה צורה ליפול?
באמת יש בסוליה של נעליי ואנס או איך שלא רושמים את זה מגן דוד?
התערבתי עם חברה איך רושמים בריכה/ברכה יעני זה עם המים כמו ים כאילו קיצר רושמים ברכה או בריכה?
דתיות זה ממש חטא ללבוש חצאית שמגיעה למעל הברך? (שרואים את הברך) באמת עדיף על זה מכנס?
כאבים חזקים מאחורי הברכיים - כאבים ברגליים (באיזור שמאחורי הברכיים) חשתי בכאב כאילו עצרו לי שם את הדם והוורידים עומדים להתפוצץ, ממה זה נובע?
איך רושמים אמא שלה במילה אחת? אימה, אמה, אמא?
יואו כואב לי כל הגוף וכל שניה שאני זז יוצאים לי קליקים (בצוואר, ברגליים, בידיים בעמוד השדרגה, כפות רגלים, אצבעות רגליים, אצבעות ידיים, בברך, במרפק ובכל סחוס אפשרי-אפילו באף), מה לעשות?
כאבי ברכיים חזקים ברמה שאי אפשר לדרוך על הרגל מביאים גימלים?